Kasdien vis skaisčiau šviečia saulutė ir budina gamtą. Mokiniai panaudojo vienkartines lėkštes, siūlus spragėsius, makaronus, kankorėžius, vėjų nulaužytas medžių šakeles ir sukūrė žydinčius medžius.

Mokytoja V. Vindžigelskienė

Keletas darbelių

 

 92795436 589288201672952 8652366571622105088 n

92947561 250572939447198 2674728202554834944 n

93614772 245371590202256 5779779452057681920 n

94094382 273168613848244 5993740429093240832 n

94116073 3215343351832357 642380606147133440 n

94489894 322060258769665 1922616052487815168 n

Baigėsi ketvirta nuotolinio mokymo savaitė. Tikėtina, kad šiuos mokslo metus birželio 1 dieną užbaigsime "iš atstumo". Iššūkis visos mokyklos bendruomenės priimtas, ugdymo procesas juda į priekį. Gal ir ne tokiu tempu, kaip norėtųsi, bet pagreitis vis didėja. Darbo padaugėjo visisiems - ir mokytojams, ir mokiniams, ir tėvams.

Karantino laikotarpiu dirbame pagal atskirą tvarkaraštį, pritaikytą sinchroniniam ir asinchroniniam, tai yra mišriam mokymui(si). Tiesioginėms pamokoms nuotoliniu būdu 5-10 klasėse naudojame Zoom programą. Pradinėse klasėse mokytojos darbui su mokiniais jungiasi  per Messenger programėlę. Kiti mokytojų naudojami skaitmeniniai įrankiai: Skype, Ema, Eduka, Emokykla, dalykų asociacijų internetinės svetainės, evadovėliai.lt, Tamo dienynas ir kt.

Nuotolinio darbo pradžioje susidūrėme su problema, kad ne visi mokiniai turi namuose kompiuterius ir prieigą prie interneto.Informaciją apie tai surinko socialinė pedagogė Ina su klasių vadovais. Dabar galime pasidžiaugti, kad ši problema jau išspręsta - laikinam naudojimui šeimoms buvo išdalintos 24 plančetės, kurias parūpino Nacionalinė švietimo agentūra. Taip pat du kompiuterius daugiavaikėms šeimoms padovanojo europarlamentaro Liudo Mažylio fondas. Mokinių tėvai turi užtikrinti, kad gauta įranga būtų naudojama tik ugdymo tikslams.

Nuotolinės pamokos laikas, jungiantis per Zoom platformą, yra 35 min. Lyg ir trumpokas. Reikia gerai apgalvoti, suplanuoti, kad kiek galima racionaliau išnaudotume kiekviena šio laiko minutę.

Problemų yra: vis dar ne visi mokiniai "ateina" į virtualią pamoką, kartais vėluoja, stringa internetas. Savarankiškai dirba taip pat ne visi - neatsiskaito namų darbų, kartais apgaudinėja tėvus, kad neužduota. Socialinė pedagogė, klasių vadovai, administracija ir mokytojai bendrauja su tėvais telefonu, kalbasi apie vaikų sėkmes ir nesėkmes. Tačiau išryškėja ir geroji tokio ugdumo(si) pusė - mokiniai tampa savarankiškesni, atsakingesni, kūrybiškesni Jie  viską turi atlikti patys: susirasti informaciją vadovėlyje, internete, dažniau ir tikslingiau naudoti IKT, rengti kūrybinius darbus.

Tėvams iškilusi didelė pareiga prieš savo vaikus, mokytojus bei tenka didžiulė atsakomybė už bendrą rezultatą, nes jų vaikai mokosi iš namų. Jie priversti, atsižvelgdami į pasikeitusias mokymosi sąlygas,keliamus ugdymo tikslus ir mokyklos reikalavimus, įvesti griežtesnes taisykles, labiau prižiūrėti, kaip vaikai ruošia namų darbus, jiems padėti.

202004260301

Mokytojų kolektyvas kiekvieną savaitę renkamės į nuotolinę akademinę valandą, kurioje aptariame mokymosi iš namų sėkmes ir problemas, šio mokymo(si) stipriuosius ir tobulintinus aspektus bei priimame tam tikrus susitarimus.

Tikimės, kad ugdymo programas pavyks įgyvendinti iki birželio 1 dienos ir sėkmingai užbaigti mokslo metus. Kam nepavyks, su tais mokiniais ketiname dirbti birželio mėnesį.

Dalinuosi mokinių kūrybinias darbais, atliktais nuotolinio mokymosi metu.

202004260302

202004260303

202004260304

M. Lukošaitienės informacija.