1, 3 klasių mokiniai dalyvavo respublikiniame nuotoliniame renginyje „Turizmo festivalis 2021“. Mokiniai atliko užduotis, matavo nueitą kelią, laiką, fotografavo įvairius objektus, pildė pateiktą lentelę.

Informavo mokytoja Virginija Gečaitė.

 

Turizmas1

Turizmas2

Turizmas3

   Šią savaitę susirinkome(5-10klsės) į mokyklą kontaktiniam darbui po ilgus mėnesius trukusio nuotolinio ugdymo(si). Vaikai gerai nusiteikę, pasiilgę mokyklos aplinkos, draugų, mokytojų. Geri orai kviečia į lauko edukacines erdves. Vienos jų jau sukurtos, kitos, mokinių pagalba, jau baigiamos kurti, dar kitos jau išnaudojamos pamokoms gryname ore. Aštuntokai, devintokai ir dešimtokai skuba atlikti metų pradžioje suplanuotus metų projektinius darbus.  Greitai startuos lauko klasė, prieskoninių augalų lysvės, kultūrinių augalų laukas, pojūčių takas.

   Geografiniai tyrimai integruoti su matematika ir su kūno kultūra atliekami  prie Šyšos upės. Tai šeštos klasės kurso dalies integruota praktinė veikla: tyrėme upės hidrografiją, matavome ir apskaičiavome upės srovės greitį, plotį, gylį skirtingose vietose. Apskaičiavome vandens debitą. Stengėmės nueiti kuo ilgesnę upės  atkarpą  ir žingsniais apskaičiuoti atstumą. Vaikai aktyvūs, gerai nusiteikę, išsiilgę gyvo bendravimo su mokytojais ir tarpusavyje.

   Mokykla planuoja dirbti mišriu būdu - derinti kontaktinį ugdymą su nuotoliniu. Į kontaktines pamokas rinksimės pirmadienį-trečiadienį, o į nuotolines -ketvirtadienį ir penktadienį.

Informavo M. Lukošaitienė

Katyčių pagrindinės mokyklos ikimokyklinio ugdymo "Katinėlių" grupės pasirodymas

#LithuaniaGoesYellow

 

Ir  vėl visi susirinkome į bendrą tiesioginį, nors ir nuotoliniu būdu, renginį. Bendrai 5-9 klasių veiklai sukvietė trijų mokyklų(Kintų, Usėnų, Katyčių)vykdomas praktinių studijų projektas "Lietuva pasaulyje, pasaulis Lietuvoje". Šį veiklos buvo skirtos gamtos ir matematikos mokslų integracijai.

Tris valandas 5-9 klasių mokiniai ir mokytojai atlikinėjo teorines ir praktines užduotis skambiu pavadinimu "Pasaulis mano virtuvėje ", po to surinktą medžiagą pristatę bendroje konferencijoje.

Reikėjo susipažinti ir patyrinėti savo virtuvėse rastus prieskonius, išbandyti juos visais pojūčiais, išsiaiškinti kur naudojami ir iš kur kilę. Bet daugiausia dėmesio skirta valgomajai druskai, kurios didelis telkinys slūgso Usėnų kaime. Mokiniai ieškojo informacijos apie šį telkinį, skaičiavo jo apimtis ir druskos kiekį, aiškinosi kodėl čia esanti druska neišgaunama ir, kodėl, turėdami druskos, ją importuojame iš Baltarusijos ar Ukrainos.

Liveta pademonstravo nuotraukas apie galimus druskos gavybos būdus, Ovidijus papasako kur Europoje kasama akmens druska.

Septintokai ir aštuntokai visą informaciją apie prieskonius sudėjo į lenteles ir apie juos papasakojo visiems konferencijos dalyviams. Išsiaiškinta iš kur į Lietuvą daugiausia atkeliauja prieskonių. Septintokė Agnė sudarė prieskonių kilmės žemėlapį, kurį visiems parodė per konferenciją. Guoda pademonstravo bandymą kaip druskos kiekis vandenyje priverčia plaukti bulvę, nors gėlame vandenyje ji skęsta.

Savo virtuvėse mokiniai atliko bandymus su druska. Jie "muzikavo" su druskos kristalais lėkštėje, skandino kiaušinį gėlame ir sūriame vandenyje. Eksperimentų rezultatais ir rezultatų priežastimis dalinosi bendroje konferencijoje.

Dar gerokai prieš praktinių studijų dieną mokiniai augino druskos kristalus. Apie auginimo patirtį jie dalinosi  konferencijoje, demonstravo kristalų nuotraukas. Geriausiai  auginti kristalus pasisekė penktokams. Visą kristalų auginimo eigą pristatę penktokė Karolina ir kiti.

Konferencijos pabaigoje mokiniai įsivertino savo veiklas ir pasidalino patirtimi bei nuomone apie kitokią tiesioginę, bet nuotolinę veiklą per pamokas. Neigiamo vertinimo nebuvo.

Informavo M. Lukošaitienė

178873632 280917716983507 3596079499088459038 n

178731317 471253167320666 6305349206558329845 n

177083149 1266243410458376 652635598588153192 n